mandag 18. oktober 2010

Har jeg en blogg?

Er en evighet siden sist jeg postet noe her. Ikke fordi jeg ikke har produsert noe, men i forkant av bryllupet så fikk jeg aldri tid - og nå i etterkant så har jeg aldri... fått tid :-p

Noe av det enkleste jeg holder på med er babytepper til prematuravdeling på Drammen.


Tidligere i høst fikk vi endelig opp noen knagger i gangen. Sleit med å få tak i den typen jeg ville ha, så kjøpte knagger på Biltema som jeg pusset og malte.







Morgengaven til mannen var bukseseler til Askerbunaden. Er ikke helt ferdig enda... Selene må jo tilpasses den som skal bruke dem, så er vel en passende unnskyldning det ;) Den ene er så godt som ferdig, så er godt i gang.

Har også laget to pyramidekort. Det nederste var et samarbeid mellom mini og meg.






2 kommentarer:

  1. Kjempefine kort, kule knagger, søte babytepper og tøff kake! Jeg er så imponert over alt du kreerer!!!

    SvarSlett
  2. så mye fint da! Pyramide kort vil jeg veldig gjerne lære!!

    SvarSlett