lørdag 4. juni 2011

Strikkerier til mageboeren

Da har jeg endelig fått rotet meg til å ta bilder av det jeg har strikket i det siste. Merkelig hvor tiltak det innimellom er å gjøre det.

 Kjole etter oppskrift fra Myk start boka. Tilpasset oppskriften litt for å få den i en mindre størrelse. Strikket i 2-trådsgarn fra Nøstebarn.
 Jakke strikket i et stykke fra Myk start boka. Måtte tilpasse denne også for å den i størrelse 0-3 mnd.
 Mariusbody strikket i silkeull fra Nøstebarn. Oppskriften har jeg funnet her.
 Body i Fanamønster. Har tatt utgangspunkt i en oppskrift fra Dale, men den var uten ermer - så noen endringer må til. Strikket i silkeull <3
Strikkede sokker fra Myk start boka. Prøvde meg på strikket blondekant, ganske fornøyd. Og selvsagt, strikket i silkeull.
Det meste her har jeg vel blogget før, men her er en samling av det som er strikket i hvitt- og lyngfarget silkeull fra Nøstebarn.

1 kommentar: