fredag 11. mai 2012

iHerb - pakker er kommet

Ikke så ofte jeg blogger om ting jeg handler, men er så fornøyd med iHerb at jeg bare må dele. Har lenge hørt mye skryt av butikken, men hver gang jeg har vurdert å handle derifra har jeg droppet det for jeg syns det er så vanskelig å komme i gang. Monica har blogget flere ganger om hva hun har handlet, så jeg tok utgangspunkt i det - og lette videre etter ting jeg ville ha.

Bestilte to pakker, og den første kom etter 6 dager, den andre brukte et par dager lenger. Holder man seg under 1814 gram er portoen kun på $6! Er det første gangen man bestiller får man $5 i rabatt, ved å f.eks. bruke koden jeg har å dele ut som er VAP056. 


Grunnen til at jeg endelig fikk bestilt denne gangen var at jeg oppdaget at magnesiumtilskuddet jeg bruker kostet en fjerdedel.

I de to pakkene jeg har bestilt fikk jeg:
"Snickersbar", cookie dough-bar fiberhusk, magnesiumkapsler, mandelmel, gojibær, Yogi lakriste, yoghurtsnacks til minstemor, pannekakesirup, iste og eplechips.


                 


Atkinsbar som smaker nesten som Snickers. Utrolig god. Er beregnet som en "treat" så inneholder 130 kalorier, og egner seg som et mellommåltid når man er fysen på noe som er skikkelig godt!


Cookie dough-baren var også god, men ikke like god som førstnevnte. Cookie dough-baren inneholder også flere kalorier da den er måltidserstatter.







Har ei venninne med cøliaki som har utfordret meg til å bake glutenfri gjærbakst. Fiberhusk er utrolig dyrt i Norge, så denne boksen på 340 gram er billigere enn de minste pakkene jeg har funnet her hjemme. Har en oppskrift liggende hvor jeg også trenger mandelmel, mandelmel kan man jo lage selv hvis man tar seg bryet :)

Siden det er stor forskjell på prisen på frakt om man holder seg under 1814 gram eller overstiger så er det greit å ha noen ting å fylle på med (hvis man vil tettest mulig opp mot tollgrensa). Jeg fylte på med Yogi te, eplechips, iste (drink sticks) og yoghurtsnacks.




















1 kommentar: