fredag 17. august 2012

Mannen har hatt bursdag

så da har jeg bakt litt til jobben hans.

Min favoritt for tiden er makroner. Makroner er naturlig glutenfrie, så det er genialt. Denne gangen var de fylt med lemon curd, jordbær, pasjonsfrukt og sjokoladelakris.


I tillegg måtte han jo ha med marsipankake, det er tross alt bursdag. Ikke en av mine mest kreative kaker, men innimellom er det greit å vise at det enkle også funker helt fint (begrenser seg litt hva man rekker i disse jobbstarttider).

Glutenfritt sukkerbrød dynket med rørte bringebær og fylt med hjemmelaget bringebærmousse og vaniljekrem. Trukket med hvit marsipan. I mangel på blå geléfarge testet jeg å skrive med tusj, det trenger jeg ikke å gjenta ;)


2 kommentarer:

  1. Jeg får helt vann i munnen når jeg ser hvor mye lekkert du tryller fram. Jeg er imponert over hva du rekker med jobbstart og små barn.

    SvarSlett
  2. Dette ser kjempe godt:) ønsker deg en riktig god helg:)

    SvarSlett