søndag 23. oktober 2011

3-års dag

Da har vi feiret storebror sin 3-års dag med familien. Han var litt i tvil om han ønsket seg Lynetkake eller Thomaskake. Han hadde begge deler i fjor, og jeg var veldig for å lage Lynet. Thomas er ganske mye mer jobb.

Så da kopierte jeg kaken jeg lagde forrige helg, og lagde en Lynetkake til godgutten. Sjokoladekake med sjokoladesmørkrem trukket med marsipan.

Det endte egentlig med at han ønsket seg Thomasmuffins, som raskt ble endret til Percymuffins.
Saftige vaniljemuffins toppet med sjokoladesmørkrem. Kaketoppere kjøpt hos Cake Decorating Company.



Mannen i huset ønsket seg marsipankake, og da fikk jeg oppfylt ønsket om Thomaskake.
Sukkerbrød dynket med bringebærsaft og to lag med fyll.
Lag 1: bringebærsyltetøy, vaniljekrem og banan (dik av fløtekrem)
Lag 2: bringebærsyltetøy, tynt lag vaniljekrem, hakkede valnøtter, pisket krem og banan.
Thomas er min første modellering, og han er laget i marsipan.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar