lørdag 8. oktober 2011

Sååå mye jeg vil gjøre

For tiden har jeg en haug med påbegynte prosjekter, og mange jeg ønsker å begynne på. Nesten så mange at jeg blir litt stressa av det. Men listoman som jeg er, så hjelper det alltid å få ting ned på "papiret".

Prosjekter som skal fullføres:
  • mariusvesten til mannen (oppskriftsheftet er søkkvekk, noe som gjør det hele litt vanskeligere)
  • bunadsbukseselene han fikk i morgengave ♥ må broderes ferdig og monteres
  • brodere ferdig julekalenderen til storebror (den er det vel sydd 20 sting på... ♫♪♫)
  • strikke ferdig voksejakken til lillesøster (før den blir for liten)
  • brodere flere serviettringer (med julemotiv)
  • strikke ferdig kjøkkenkluten
  • fullføre fotoboken for 2008 (♪♫♪♫♪)
Prosjekter som er under planlegging:
  • strikke tubeskjerf til meg selv
  • strikke djevellue til lillesøster
  • strikke flere sokker til lillesøster
  • hekle boots for Cecilie
  • hekle grytekluter
  • sy ringslynge
  • sy meitai med sjalstropper
  • strikke monsterbukse til storebror
  • strikke ribbebukse til lillesøster
  • hekle boots til lillesøster
  • sy heklenål- og strikkepinneetuier
  • lage smokkelenker
  • lage fotobøker for 2009 og 2010 (og snart også for 2011)
  • strikke voksebody til lillesøster
  • brodere juletreduk
evt
  • sy meitai med klips
  • sy vognpose
  • og selvfølgelig alle innfallene jeg får underveis av ting jeg har lyst til å gjøre

I tillegg kommer det noen kaker som er i bestilling ♥♥♥ Samt at vi endelig skal få gjort litt i gangen ☺ Takkekort og julekort må også lages, men vi får se hvor komplisert jeg gjør det...

3 kommentarer:

  1. Du kan jo overlate noe til tante, feks broderi og sånn...
    Men hold henne unna kakebaking og matte...

    SvarSlett
  2. oi, det var litt av en liste du hadde der... Håper du kommer i mål med alt sammen.. men husk, lurt å ta 1 ting av gangen ;o)

    SvarSlett
  3. Kine - en ting av gangen er jo ikke noe moro :P Har et par prosjekter gående samtidig...

    Tante får selvfølgelig lov å bidra :)

    SvarSlett