torsdag 2. februar 2012

Strikkerier til små mennesker

Muffinstunika str. 6-9 mnd.


Nå er det lenge siden jeg har blogget. I januar har jeg ikke produsert så mye, og endel av produksjonen i desember er det lite å blogge om. Men noen julegaver ble det jo :)

Til ei lita som blir 3 år til sommeren ønsket jeg å strikke en tunika. Falt for Cupcakes-tunikaen fra Sandnes, men denne var i en annen kvalitet enn jeg ønsket å strikke i. Lette rundt, men fant ingenting jeg ønsket å strikke. Endte med at jeg laget mitt eget mønster. (For å lage selve muffinsmønsteret brukte jeg Hama-perler...) Strikket den i noe jeg tror er størrelse 3-4 år, i Viking Superwash.

Strikket også en til tulla vår i størrelse 6-9 mnd. Genial når hun ligger på gulvet og leker.




Strikket en vest i størrelse 1 år etter oppskrift fra Garnstudio. Strikket også den i Vikings Superwash.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar